AVA CUP - LIGA STEAM

AVA CUP - LIGA STEAM

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Gry

#1 2010-01-10 19:30:47

Nex

Administrator

Zarejestrowany: 2010-01-10
Posty: 88
Punktów :   

REGULAMIN

1.# Mecze
1a. W fazie grupowej mecze rozgrywamy na zasadzie 5on5 MR15, BO1 (Jedna mapa wybrana przez admina)
1b. Mecze ćwierć finałowe i pół finałowe będą rozgrywane systemem MR12 BO2, czyli 2 mapy wybrane przez klany(Uwaga tutaj liczą się pkt.)
1c. Mecz finałowy oraz mecz o 3 miejsce zostaje rozegrany systemem BO3, czyli 3 mapy (2 klanów oraz jedna wybrana przez admina ligi) grane systemem MR15. Nie liczy się tu ilość zdobytych punktów, lecz wygrane mapy. Wynik podajemy przykładowo: 2:0 / 2:1

2.# Punktacja
2a. Faza grupowa:
Wygrana - 3 pkt.
Remis - 1 pkt .
Porażka - 0 pkt.

3. # Mapy
3a. Faza grupowa:
de_dust2, de_nuke, de_cbble, de_inferno, de_train , de_tuscan , de_cpl_mill

4. # Cheaty
4a. Wszelkiego rodzaju wspomagaczy gry są ZABRONIONE ! Za użycie cheat'u drużyna dostaje automatycznego bana w lidze.
4b. Gdy używasz czitów to STEAM_ID z statusu idzie na BL z demkiem i masz po steamie.
4c. Używanie bugów na mapach jest zabronione i będzie karane utratą 3 rund (od jednego buga).

5. # Skrypty
5a. Nie wolno używać takich skryptów takich jak:
* no recoil
* 180 turn script
Za użycie jakiegokolwiek skyptu -5 rundy dla drużyny.

Oraz użycie Auto kampy -5 rundy i Tarczy -5 rund

6. # Gracze
6a. Każdy gracz może grać w jednym zespole do końca ligi! Dozwolone jest zapisanie tylko 8 graczy (5 + 3 rezerwa)
6b. Dopisywanie graczy po starcie ligi jest możliwe tylko w fazie grupowej, z wyprzedzeniem do 8h, czyli – zapisać gracza można tylko 8h przed meczem a nie na ostatnią chwilę.
6c.[b] Dodawanie graczy w fazie play-off jest zabronione.

[b]7. # Konfiguracja serwera
7a. Serwer na którym rozgrywany ma być mecz musi być odpowiednio skonfigurowany czyli "cfg esl mr12/mr15" lub „cfg cb”. Jeśli serwer gospodarza nie będzie odpowiednio skonfigurowany drużyna gospodarza przegrywa mecz w/o. Dozwolone jest ustawienie opcji mp_fadetoblack 0.

8. # W/O
8a. Gdy nie będzie kontaktu z jednym klanem do godziny startu meczu, automatycznie klan nie stawiający się przegrywa walkowerem. Gdy tak się stanie, proszę pisac na forum w temacie tego meczu. Mam nadzieje że takich sytuacji bedzie jak najmniej.

9. # HLTV / Dema
9a. Na każdym meczu powinno być HLTV.

9b. Gdy na meczu z jakiegoś uzasdanionego powodu nie będzie HLTV, to trzeba nagrywać demka po przez record. Demek nie trzeba dostarczać , chyba że drużyna przeciwna poprosi o nie. Można poprosić o demka 3 graczy godzinę po zakończeniu meczu. Jeśli drużyna poproszona o demka nie dostarczy ich w wyznaczonym terminie przegrywa wygrany mecz. Na dostarczenie demek drużyna ma 24h ! Nie będzie żadnych wyjątków !
9.c Proszę robić screeny smoków wrzucać je razem z wynikiem i HLTV
9.d Na każdym meczu liderzu klanu maja obowiązek zrobić zdjęcie statusu. I wgrac je wraz z wynikiem, smokami i HTLV.
9.e Demka należy trzymać 7 dni od ich nakręcenia, admin ligi może o nie poprosić demko w ciągu tych 7 dni.
10. # Zachowanie graczy
10a. Wszyscy uczestnicy rozgrywek proszeni są o kulturalne zachowanie wobec innych zawodników oraz członków zespołu administratorów. Traktuj innych z klasą i należytym szacunkiem, 1 pkt. karne

10b. Nie wolno używać przekleńst w stronę drużyny przeciwnej podczas wystartowaniu meczu (tzn. po napisie LIVE piszemy wyłącznie na team_say)

11. # Serwer
Jak ktos nie ma serwera to napisac do jakiegos klanu czy pozyczy albo admina Nexa

12. # Czas podawania wyników meczy
12a. Wyniki meczy grupowych jak i meczy poza grupowych TRZEBA wpisać na forum w odpowiedni temacie odrazu po zakończeniu meczu. Nie zapisanie wyniku przez obie drużyny w ten sam dzień kiedy odbywają się mecze traktuje mecz jako remis i dziele pkt. Czas na napisanie wyników meczy grupowych wynosi 2 godziny.
12b. Wyniki meczów fazy play off podajemy od razu po zakończeniu meczu.

13. # Pierwszeństwo w zapisach
13.b Warunki aby dany klan był zapisany w pierwszej kolejności to:
1. Klan steam + serwer
2. Klan steam

14. # Clan Leader każdego klanu
14a. Każdy CL bądź przedstawiciel danego klanu musi się zarejestrować na stronie.

14b. Posty pisane przez nie zarejestrowanych userów na temat meczu będą automatycznie kasowane lub lekceważone.

15. # Dyskusje
15a. Każda dyskusja z adminem jak i zachowanie wobec niego może być karane pkt karnymi! Pamiętaj, że każda decyzja ADMINA jest niepodważalna i nie ulega dyskusji na forum!

16. # Media z meczu
16a. W poście meczu umieszczone musi być :
- dema nalezy przechowywac prze tydzien od daty meczu
- obrażanie rywali -1 runda wyzwisko uwiecznione na screen’e
- Screen Statusu z konsoli "~"

17 . # Spóźnienia
17a. Dozwolone jest spóźnienie się team'u o 15 min, jeśli dana drużyna nie przybędzie na czas, przegrywa poprzez w/o. Jeżeli w danej drużynie będzie brakować zawodnika, dopuszczona jest gra 4vs5.

18. # Reconnect'y
18a. Nie dozwolone jest robienie reconnect'ow bez żadnej przyczyny. Jedynie możliwe jest zrobienie reconnect'a z wyjaśnionej przyczyny - chwilowe rozłączenie internetu, błąd cs, co musi być potwierdzone screen'em.
19. Azereus/Aqilan - Na finał obowiązkowy jest azereus lub aqilian.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.plpsychoterapia Piła wwsse przedszkole Piła